ahhah patetiskt

jag hittade en blogg!    assso seriöst ;o  kissie är störd

Och till er som inte vet hur Kissie är, så kan jag berätta det lite snabbt.
Hon är en tjej som bor i Sthlm, hackar på alla 15-16 åriga bloggare,
att dom är fjortisar och bla bla bla...
Själv är hon typ 18 bast men beter sig som en 15 åring. Pinsamt!
Jag tycker verkligen synd om henne, jag håller med falsksanning, HELA HON ÄR FAIL!

Här kommer en kul grej som falsksanning har skrivit om henne :D

Kissie la in den hära bilden:




tjejen skrev såhär:

"Hm.. Kissie Missie kan inte räkna? *sadface*
Nåväl, låt oss lära dig -  Eller hur läsare?

För det första så är det bara "ynka" 36 personer som har skrivit till dig.
36 personer kan man fixa fram genom att logga in&ut och skriva
"DEN SOM SKRIVER FÖRST FÅR 100 KR" eller något sånt..
Sedan så ser vi att du kopierat 6:an och vänt uppochner på den.
Man ser tillochmed bakgrunden på "9:an"
Åh Baby, du är så fail! Önskar du att du var känd?
Hmm.. du lever i en bubbla, vänta bara tills den spräcks.



HAHAHAHHA, skrattar fortfarande
jag tyckte det här va ganska kul fail!!!   faktist^^
Hon är ganska patetisk iallafall Kissie Missie  ;) 



Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0