bäst dag! med bästa folk!<3

fööörllååååt om jag inte skrev men jag fyller ju år   grattis till mig :P<3   haha   min bästa födelsedag :P<3
först skolan den gick ganska snabbt :P<3   sen hem och pappa firade mig för första gången sen jag va 4 ;o   sen blev det innebandy avslutning :P med dom bääästa :p  körling gick ju bra fett kul va det :P   sen blev det sitta och skrika på en pizzeria :P   haah alla kolla på oss :p
sen ramla jag av en gunga  så jag tappa luften :p  hahahahahaha   jag låg och hostade i typ 5 min^^ sen kom det en full gubbbe han ville ha hjälp hem ^^  men vi hjälpte han inte^^ hahahah     aja  kommer bilder nu orkar inte skriva mer och en bild säger mer än 1000 ord :P  <3 :*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0