ny blogg (igen) måndag 27/4 14.26

jag gjorde såhär  ist :) jag tog min gammla blogg tog bart alla inlägg och ska börja om på nytt! :)  det känns riktigt bra faktist :D  aja jag sitter här i soffan ensam hemma mamam hämtar nog jonathan och johannes^^  jag har vart hemma sen i lördags :s  och det är tisdag nu :s det känns elakt! ah jag är helt enkelt jätte sjuk.
skulle haft anemiring i skolan måndag och tisdag och min grupp hade ''snackat''  och dom kom fram till att ''vi skiter i dig!''    ah det var ju snällt :s

nu tänker jag gå ut och sätta mig i solen om jag inte fryser ihjäl! får väl ta på mig lite mer kläder.
helt otroligt jag har inte haft smink på 4 dagar ;oo   så jag är jätte blek nu!   hahahah  läskigt blek!imorgon kan jag säga imorgon fyller jag år^^ för jag gör ju de^^  haha hoppas jag är frisk då!  sen imorgon ska jag ut och äta med mamma om jag är frisk och inte ont i halsen :s  jag har faktist inte ätit mat mat sen i lördags bara flytande :s sen på torsdag fyller jag ju år, sen på fredag är det valborg antingen åker jag till sebbe eller så stannar jag här och äe med alicia :) och om jag stannar åker jag nog till sebbe på lördagen :D
nu är det slut bloggat för den här minuten ^^   hörs sen puusss :)<3 :*




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0