the day.

DAGENS VILL HA: Sommar, pengar, sommar, pengar!
DAGENS KLÄDER:mjukis byxor och linne
DAGENS SMINK: mascara.
DAGENS FRISYR: Uppsatt.
DAGENS HÄNDELSE: jag tappade min dator
DAGENS LÅT: how to save a life- the fray
DAGENS PLANER: Inget speciellt faktist.
DAGENS DUMMASTE: att jag har så freaking fucking ont
DAGENS SJUKA: Fruktansvärdt ont i halsen och huvudet
DAGENS SAKNAD: gammelMormor   och alla kompisar
DAGENS DROG: muuusik
DAGENS KRAM: johannes
DAGENS PUSS: ingen för jag äe sjuk.
DAGENS KÖP: glass :w




DAGENS GODIS:
Ahlgrens bilar fy fan vad gött de skulle va synn att jag inte har :S<3


DAGENS HUMÖR: sådär äe ju sjukis :S







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0