bushumör

hejj, igår kväll hade jag mys med pappa vi kollade på 2012  den va bra men lite dryg jag tror den va 2 timmar elle ngt^^ den va jätte synd :/..  aja sen idag vaknade jag vid typ 11 :)   gick upp och hjälpte pappa sen kolla jag på oth<3  sen ropade pappa att min igelkott som har bott hos oss ett tag nu har fått barn såd det var en mini igelkotte!   fyfan vad söt!  jag kallar den pinne (A)   den fick majs av mig^^  sen åkte jag och pappa och tankade bilden och köpte glass (Y)   sen skulle jag åka ifrån honom hem till mamma, och mamma var/är på fest hos hennes kompis så jag och jesper bestämmde oss för att busa (Y) det gjorde vi  fyfan vad bäts vi är!  jesper hade scream mask och jagade mig med kniv^^   och jag skulle springa och skrika^^  dom koldde sönder på mig ;o och dom andra vi gjorde de för va en jävla surkärring med på festen hon bah vad fan håller ni på med?!  jävlar vad jag skrattade^^    sen gick vi till en person som jag känner (A)    och skrämmde ''den''   och jag tog sirap på fönster handtaget ^^   hahah ni skulle sett hans min när han nsåg mig^^



vi änvände:frigolit
kniv (vi använde den aldrig lixom den var bara med)
sirap
scream mask
en läskig ben 10 mask
och ngt mer jag venne vad^^^:)



men nu ska jag göra klart mina armband ;)   harre bra (L)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0