eric saade

Eric Saade släppte nyligen musikvideon till låten Masquerade! den utspelar sig i 1800-talets Frankrike. Om du gillar romantik och tårar kommer du inte bli besviken, även denna gång hånglar han as mke.....
och då halshuggs han, vilket är något som har skrämt upp små barn ^^

Eric sa: "Det är lite sådär porrigt och det var nervöst att spela in eftersom jag inte gjort den typen av grejer innan. Folk tror att jag älskar att hångla. Min manager spelade upp den för sina barn och de blev helt förstörda. De trodde att halshuggningen var på riktigt. Jag hoppas att andra kommer att fatta att det inte är det."

Vi måste säga att även om tanken är rätt, så blir det ändå lite smörigt... Vad tycker ni? Hissar eller Dissar ni?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0