fixade lite mer på headern

fixade litte till :)  men det blev lite konstigt.  så jag la in en rosa färg ist.   men det får va så ett litet tag till (Y)   
heh jag städade inte riktigt klart förut (A)   men jag får väl göra det imorgon. efter träningen om jag orkar :D

men det ser bättre ut än förut ^^    jag tog kort innan och snart ska jag ta kort på efter eller ah inte snart utan imorgon om jag är klar då (A)



skolan idag var ganska ok,  skattjakt :S    det var typ massa saker man skulle hitta^^   typ som ny bakta kakor en lärares mobilnummer badleksak tom cola flaska  osv....     jag och emelie skulle ta kort på fabriken och ta kort på apotekets skylt, och fixa kakor^^    vi KÖPTE kakorna^^ men det gilldes^^ ahhaha  dum :)
mitt lag bestod av: mig själv^^  nicke rosenberg,hanna hamberg ,emelie gewert,kristina ljungquist





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0