innebandy

har inte orkat skriva ngt idag :/ men iaf det har vart min oturs dag idag!   när jag vaknade så skulle jag göra frukost jag gjorde ägg då tappade jag ägget på golvet -__-  så hämtade jag ett nytt och när jag skulle lägga den i kastrullen så la jag ner den för hårt så den gick sönder -__-   sen så skulle jag ha ngt i skåper över spisen så slog jag i min hand i kastrull handtaget så jag fick kokande vatten på min hand mina ben och min fot!   AJ!  

sen gick  jag upp på mitt rum och chillade (Y)    sen senare på kvällen så spelade jag innebandy med min bror (Y9) han ''vann''    med 5-4 ^^    jag hade sagt till han att inte skulle tackla tryck bara litte med rumpan^^  så skulle jag böja mig ner för att ta bollen som hade fasnat,  då buttade  han till mig med  rumpan så jag ramlade tog bollen och gjorde mål (Y) 



nu ska jag fförsöka fixa saker på min blogg (Y)    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0