jag är på daftö igen!

idag vaknade jag runt 8 :)   skulle va med jesper kl hanl 11 :p men han kom vid 12^^   vi gjorde trollkräm!  mmmmm fast jag tror det hade vart godare med blåbär i!   får prova! :D   sen åkte vi och åt pizza götte  jag orkade en hel halva!!!! sen åt vi glass (tjockisar)    sen åkte jag te daftö! :D:D:D    saknat de som fan!

träffade melina det första jag gjorde, vi vapå x-it med massa andra :)  senare när x-it stängde  så var vi ute :)  när alla gick så varre jag och susann kvar, fett kul! lyssnade på musik osv.  det hände jätte mke mer men jag kan inte skriva allt för jag orkar inte^^

just so you know så åkte en securitas bil förbi men ni behöver inte anteckna ifall ni inte  vill :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0