jessica tänker

asso jag har tänkt lite. jag la upp en bild på mina ben och min tröja jätte spännande jag vet ^^   sen la jag uppp en bild i  bh och byxor (på min rygg)   ah på bilden man inte ser mig fick jag ingen kommentar men på min rygg fick jag flera st :s     alla killar än så länge.. varför?
kan nån svara på de?


och sen tänker jag lite på att om en kille börjar i balett blir den ju automatiskt kallad bög!  eller om en kille börjar i ridning eller nåt annat sån som är så kallad ''tjej''sporter gymmnastik och massa sånt vrf ska dom bli kallade bögar för att dom gör det dom gillar?
isf tycker jag att tjejer ska bli kallade lebb om dom går i ''kill''sporter typ fotboll innebandy cross rally och massa sånt jag blir så sur!    jag vill bara säga till alla killar som går i sånna ''tjej''sporter ta inte för er vad andra säger det är inte bögigt att göra vad man gillar! dom killarna som går i balett är ju så jävlka starka och oftast magrutor det är ju jätte sexigt!   så våga ve den ni är! :P      (och bögar är oftast as snälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0