kläder

ngra av mina favorit kläder :)   har mke mer men orkar inte lägg upp allt idag :)<3






väska  ingen aning vart den köptes eller vad den kosta




all star converse väska köpt i turkiet




kommer inte ihåg vad den kosta men köpt på gina :)






linne köpter jag för ngra år sen kommer inte ihåg^^





gammla jeans som jag klippte i :)




halva min kläd hög



älskade ed hardy kortbyxor :)   (fram)


(bak)




tröja köpt på bikbok 199 ;- tror jag



min rosa warp :9 299 kr stadium




tunika 99 kr ullared (A)




2 linnen  ullared 30 kr st



billabong  turkiet :)  




min STTTOOOOOOOOOOORA mys tröja :)                                 





min erikssson tröja (L)




min älskade kofta

mina håkiga jeans =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0