problem

eftersom ingen fattade det så får jag skriva det igen!   jag la upp en bild på min RYGG!   wow har inte ni en rygg eller!?
jag la upp 2 bilder på samma dag med samma text kolla min blogg,   den bilden fick jag inga kommentarer på  men en bild på min rygg fick jag kommentarer på,  det var det jag ville kolla om jag skulle få mer kommentarer på den ena bilden än den andra och det fick jag. så antagligen i den här världen vi lever i måste man va fin smal och perfekt, men guess what jag är inte den smala perfekta tjejen som alla vill ha. och det vill jag inte va heller ska ni veta jag har det som jag behöver familj vänner en kille vad mer behöver jag.  den som kallar mig massa skit saker kan bara dra åt helvete,    det var den bilden jag la upp  och jag har på mig kläder ellehur?   men ser INGEN personligt! inget alls så kalla inte mig slampa hora attention whore eller ngt liknand (ni som är lite yngre typ lina över sätt inte dom engelska orden tack :)<3 )    jag fick till och med skit av min bror!   MIN BROR  han som ska hjälpa mig,  inte säga att jag bara ville ha uppmärksamhet..    tro vad ni vill men accepterar ni inte den jag är så kommer jag inte bry mig om er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0