snabb inlägg

vaknade vid kl 9, gick upp så kom mamma och frågade om jag ville med och åka båt..
jag sa ja och efter en timme åkte vi (grannarna följde med)   sen gick jag runt på ön, och blev solbränd som fan på ryggen -.- inte kul.   aja sen så gick vi te lagunen och hälsade på mammas kompis+familj,    så drog jag hem te melina jane och susann vi satt mer våra datorer i ngra timmar, sen kom jag och susann på att vi skulle te affären 2 minuter innan det stängde,  (det är en bit te affären) så kom vi 22:01!! men vi fick gå in ändå :P senare på kvällen blev de x.it ..   när de stängde så satt vi utanför och snacka :)   och nu sitter jag i min husvagn och tråkar/fryser sönder!  ska sova snart så godnatt ;*

(bilder från ö.n ngra av typ 100 st)


jag oc johannes som gor min krokodil av sand!<3


så blev den, lite tjock bara






jonathan och tuva :)


johannes va suur :/ ^^  

det var dom bilder ni fick se ikväll :P <3  nattta








Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg:)

2010-08-03 @ 20:57:51
URL: http://theresemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0