kommer sakna daftö!

jag har inte kunnat skriva ngt för mitt internet är så segt!    så jag tror jag dör :S

det har hänt as mke jätte kul :)  träffat nya mke saknade kompisar (som åkte hem idag :( )  sen blirre att säga hejdå te jane :( :'(!!!!  <3  hon ska åka från daftö forever.  hon har bott här i 15 år!   men nu bor hon inte här längre! :(  det känns inte bra :(   kommer sakna dig  (L) 

sen ska jag va med elisabet   och susann och nicco susann åker hem ikväll :(     trrråkigt! :'(

jag och susann tog taxibåten till strömstad och handlade lite jag handlade

lillen bh och skor jag hittade inte sladden te kameran så ni får inte se!..
får se vad mer som händer idag :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0