värdelös film!

hejj godmorgon/godnatt :)    jag sitter och ritar hello kitty och nalle puh? haha jag har jätte tråk :) 

imorgon vet jag inte vad det blir men ngt kul hoppas jag ! ;)



idag så va jag med jesper vi åt ben&jerry   gootttt de va!     sen hade jag och mamma mys kväll med massa frukt^^  jag hade min redbull och lite te :) vi såg världens drygaste film!   den va 2 timmar och INGET hände :S :o   haha
den få 3 av 5 av poäng från mig..   filmen hette flickan från ovan

den handlade om en tjej som blev mÅ SKULördad av en gubbe    och kom te himmlen men hon var i ett jävla lust hus hela tiden :s  så skulle hon hjälpa sin egen pappa att hitta mördaren osv    man fattar nästan inget :S

det ända som var spännande var när en tjej (hennes syster)  gick in i mördarens hus och det var efter 1 och en halv timme -__-

tack för dagen godnatt på er alla :*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0