lucia firande

kom hem igår fick ju ta en jätte sen buss, så jag smonade direkt jag kom hem och det var kl 11 :)

fick börja skolan kl 8 idag,  fast vi börjar egentligen kl 9, men men det är ju lucia.
vi fick sitte och kolla på ett lucia tåg som sjöng jätte falskt haha,  men vi fick en festis och lussebulle för de :)

gick direkt till min lillebrors dagis efterskolan, så min kamera kom inte med :(   inga bilder därifrån :(
efter det blev det åka hem va hemma i 10 min sen åka till min andra lillebrors luciatåg,  men då fick jag med mig kameran,  fast det blv inte så bra bilder ändå, men ni får 1 iaf :)




dom sjöng inte heller så bra men men vad kan man vänta sig dom är ganske små så ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0