Mobilblogg:

Mobilblogg: så det får se lite roligt ut på rubriken Men Men.... Eftersom jag inte bloggade så mycke igår så gör jag ett inlägg nu kl 06,35 jag vet inte varför jag är vaken Men det bara blev så, sebbe sover breve mig, jätte mysigt. Fast jag tror jag vet varför jag vakna så tidigt, för att jag och sebbe byggde en jätte söt koja igår, Haha vad mogna vi är. Så somnade vi i den:-D fast vi vaknade vid kl 11 och tog bort kojan och somnade om.:-* Och jag måste berätta om min dröm, jag var i min skola som jag gick i när jag gick i lågstadiet och mellanstadiet, så hade eric saade konsert där Men på något sätt så var inte jag där och kolla, jag var inne i skolan, och smög på en gammal gubbe:s Sen när jag gick ut så möte jag sebbe och eric saade så började jag och sebbe prata med eric, så tog han kort på mig och jag tog kort på han:) sen när han skulle gå så frågade jag om jag fick en kram, han vände sig om och sa Ja klart du får! Så kramade han mig jätte länge.:p Sen vaknade jag av en katt som gick på mig-__- Nu kanske jag borde somna om:) Godmorgon^^ //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0