dag 5- vad är kärlek


Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.

_______________________________________________________________________________
jag vill så klart trå på kärlek vid första ögonkastet men det går inte,



för mig kan kärlek va mycket.
man kan älskar sin vän sin mamma sitt djur vad som hellst.

kärlek är en speciellt känsla, det är underbart helt fantastiskt
som fjärilar i magen, precis som när man åker karusell.
jag blir så klart glad när jag älsar någon, och vet att den älskar mig tillbaka, det är en av dom bästa känslorna i världen..






Kommentarer
Postat av: dajana

delta i att bli dagens blogg?

Lägg en kommentar. :) puss

2010-12-19 @ 20:04:46
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0