5 av världens sexigaste män!

Jag tog mig friheten att göra något av det jag är allra bäst på (eller som jag ägnar många av dygnets timmar till). Nämligen att lista de sexigaste männen jag vet. Har jag missat någon, eller om ni har något att tillägga tar jag gärna del av det. Jag undrar också om något genomgående mönster syns? :)
jag har mitt lilla liv..  men asso inget slår dom här killarna..   eller jo kanske ngn men vem vet :D



Eric Dane
Motivering: Han är het, het och het. Dessutom är han riktigt katig och en player-läkare i Grey's anatomy. Sexigt (men bara på TV).





Brad Pitt
Motivering: Han är Brad Pitt, vad mer ska man säga? Finns inte Brad Pitt med på en lista över världens sexigaste män, då är det ingen lista över världens sexigaste män.





nathan scott /james lafferty




motivering:   hot hot hot!     en klar 10:A!   finns ingt mer att säg
blev flera bilder p åhonom för att han är så hot i bott


Robert Buckley #1





motivering:
HOT I BOTT!    asso helt seriöst, jag fick upp massa bilder på honom shirtless,  OMG!
mannen i mitt liv (nästan)







nick lachey



motivering: asso jag vet inte riktigt vad jag ska säga men det finns inget fel på denna mannen!

Kommentarer
Postat av: Bella :)

my boys<3

2010-12-27 @ 01:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0