mys kväll med pappa och bror

kom nyss hem från en halv mysig kväll p åmongolian, (resturang) med min pappa och bror :)
den hade vart perfect om pappa inte ha ebörjat prata i telefon som VANLIGT :'(
det gör faktiskt lite ont i mig när han gör så,....
jaja,   nu ska jag ta min lilla pecelin..  den är så ÄCKLIG!
men men, nu har jag packat klart,   eller ja nästan.   jag ska ju till ryssland ;o   kommer hem den 8 januari,   och jag åker den 3 januari,  så då blir det nog ganska lite blogning eftersom jag och micke måste turasom om internet..   och vi ska ju hitta på massa saker så ja inte så mycket bloggning helt enkelt..
vill egentligen inet åka men måste,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0