daftö (L)

hejj jag är på Daftö med Melina (A) fett kul :P första natten sprang vi runt med svärd och en pistol (och kepsar med spindelmannen och ben10 på) och sköt varan :P tog kort (A) kommer bilder nu eller senare det det märks :P andra natten så åska det och blixtra på samma gång ;o fyfan vad läskigt :S vi skulle egentligen sova i tält men det blåste iväg :S så på morgonen så kollade vi i det halva tältet det var typ 3 cm med vatten i ^^ haha. sen nästa dag (idag) skulle vi bada te Tanumsstrand (stavning) vi kom dig 5 i 2. då var badhuset stängt mellan 2 och 3! för att dom skulle rengöra de -____- sen när det väl öppnade så tänkte vi säga att vi va 14(melina är inte de), så sa hon i kassan men man måsta va 15 år, vi bah men hon är 15. tanten i kassan jaja men inte du så då får hon bada själv då! badkärringen: har ni nån vuxen eller myndig med? vi: nej dom är i grebbestad och kollar på bio!!!! badkärringen: men ni får intne bada jag är så ledsen mjo ellehur! så vi började GÅ till mamma det är typ en mil :s eller jag vetta fan haha! när vi kom fram så stog johannnes i rappe jag har aldrig blivigt så glad att se han^^ hahah mamma fick chock när hon såg oss :P sen fikade vi allihopa :P sen är kim här -____- fyfan vettu :o!! orkar inte skriva om han.... (omg det går inte lägga in bilder :S ska fixa det nu så puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0