dagen idag^^

jag är kanske inte så jätte bra på att uppdatera min blogg när jag är hos sebbe men :P

idag så har vi vart med fabian :D  och josef kom hem idag ocksåp :P så han kom hit,  och vi badade, och sen så åkte vi och köpte pizza!   :o    jag åt hela pizzan SJÄLV!   MEN det finns alltid ett men! jag åt allt flör att josef, sebbe och fabian tvingade mig!    josef sa ''jag skrämmer dig'' vilket han gör ganska ofta!  och brukar bil så rädd att jag gråter! :'/    men nu ska han inte få skrämma   mig!   det bara är så! aja men efter pizzan så åkte josef hem, jag och sebbe och fabian åkte och tankade :D  jätte kul woho!  :D  sen köpte vi redbbulll(L()(L)(L)(L)


nu kom sebbe in i rummet,  så jag måste sluta skriva! :D  puss <333










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0