idag, och bilder från veckan<3

idag vaknade vi runt halv 2.   gick upp duschade osv,  sen så åkte vi in te stan och bowlade, jag vann ofc :) med typ 100 poäng!  sen åt vi kina mat :P   och nu sitter vi i sebbes rum med lina och emelie.

nu komme rnågra bilder från veckan :D








igge!  han bor hos oss :P  under ngra brädor :P


jag :S








jesper, (det var innan jag åkte te sebbe :P<3



mina ben eller ngt ^^  ( mina nya byxor/ tröja :P




emelie  :D  (sebbes lilla syster)


lina och emelie!  :P




jag, ( älskar dig!)




jag som rotar i min västa :P   (med sebbes tröja) :D




jag oc sebbe :*


tjocka fula kissen! <33




nu orkar jag inge mer! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0