kissies svar på frågor! hahah

Vad anser du om killar som tittar på porr?

 

 

Svar: Jag tittar på porr också.. 



du skrev för inte alls länge sen att du inte kan få barn, varför inte?

 

 

Svar: ** no comments 




Hur gammal var du när du opererade brösten för första gången, och Vad sa dina föräldrar om det?

 

 

Svar: Första gången.. Jag har opererat dom EN gång och det var när jag var 18..? Mina föräkdrar sa inte så mycket just pga jag var 18. Pappa sa dock haha att jag skulle göra tillräkligt stora så jag inte skulle klaga sen att det inte vart någon skillnad och skulle vilja göra om dom. Borde ha lyssnat


awwww vill kissie inet ha så stora bröst *sadface*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0