:P

vill bara säga att jag älskar min familj,    ibland kan ni vara jätte jobbiga och irriterande  men oftast är ni snälla och underbara!    johannes den minsat, min lilla söt unge<3 
jonathan den näst minsta min andra söt unge<3

mamma och lars ni kan va fett jobbiga men jag älskar er ändå :P  (har inga bilder på dom)


mikael, du vet at ajg alltid hjälper dig!  även om vi bråkar och så







pappa jag är glad att du har hittat en ny bra tjej som både du jag och micke tycker om! 



tack för mig godnatt om jag inte orkar skriva mer :*<3

Kommentarer
Postat av: Micke

Du är dum!...

Du hjälper inte.. du skvallrar ;(( xP

2010-07-21 @ 18:31:54
Postat av: jessica

jag skvallrar inte! :P

2010-07-21 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0