godmogon.

godmorgon!  kl är nu 18:12 haha   jag och jesper va uppe tills tatania skulle åka hem och det var kl 8 på morgonen, så sa vi hejdå, sen somnade jesper direkt ;o  dissarN !    sen kl 2 så kommer min bror in och HOPPAR P ÅMIN MAGE!!!   då fick jag damp på han:@  bög assso ;o!     aja sen å rensa vi  typ hela min gång fram te dörren från ogräs -___-  så åt vi glass (A)  haha nu sitter vi på vårt ''lan'' haha vet inte om det är lan men vi ska se på film oh så iaf :P   kanske ska sova över IGEN!  men då kommer jag fan inte cykla!!!!!  hahahahah dyfan va minnen det är!<3 skriver mke mer sen om massa saker jag vet exakt vad jag ska skriva (A) ^^ :p<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0