i badrummet hände det, DET SOM INGEN HADE TROTT SKULLE HÄNDA

I BADRUMMET IKVÄLL SÅ HÄNDE DET  NÅGONTING SOM INGEN TRODDE SKULLE HÄNDA JUST MIG...
NU KAN JAN JAG INTE SOVA PÅ NÄTTERNA JAG KAN BARA TÄNKA PÅ DET SOM HÄNT :/


STACKARS SEBBE SOM FÅR STÄDA UPP ALLT DET SOM LIGGER PÅ DET KALLA KAKEL GOLVET.
VAD SKA HAN SÄGA TILL SINA FÖRÄLDRAR NÄR DOM SER ALLT DET SOM BARA LIGGER DÄR..
HUR SKA HAN KUNNA SOVA I RESTEN AV SITT LIV.... DET GÅR INTE ALLT HAN TÄNKER PÅ ÄR MIG STÅ DÄR I BADRUMMET MED MASSA BLÖTT PAPPER PÅ GOLVET,
VAD SKA VI TA OSS TILL?! VI KAN INTE LEVA SÅHÄRA! DET GÅR INTE,































BUT always look on the bright side of life, IT'S A GOOD THING TO DO!




(happyface)






DET SOM EGENTILIGEN HÄNDER VAR

|
|
|
V



















sebbe spilde cola över hela mig -__-  så blev jag sur (inte på riktigt dåe) men så gick jag i till badrummet lite arg sådär, och började tvätta min favorit tröja, som var fulla av cola. så tog jag ett blött papper och slängde det på golvet, det lät jätte kul,  så jag tog mer papper, det var såååå kul,  så började sebbe kasta lite papper också,

resultatet blev

vackerheter!!







en bild som avslut nu då!

ehhhhhm?         det är ngt fel på honom!   (SÖK HJÄLP)
du får en puss på kinden sen blir du helt crazy...   omg.. och du ska va 16??    tror inte de va? ^^ :D 
jodå jätte söt min lilla pojke!    nu ska int jag skriva mer godnattt<3 _*_*_*__*<'-3<<33333333333333333333333333333333333333
förlåt för det där damp slutet! det bara blev så, det kkändes RÄTT, ni fattar när ni blir äldre!
men jag fattar nu för jag är ett smart barn på 14 år,     och nu är jag sur på sebbe för han tänkte säga att jag var ett smart barn på 13 år!   jagh är fan 14 :(:(  :D:D <3

nu ska jag säga farväl till alla människor adjö folket!  godnatt<33333 godjul, gott nytt år osv......





(VISST ÄR JAG BÄST PÅ ATT SKRIVA WOHO!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0