syster,

hej, sanna häääär .
ja skulle bara fixa en sak, men datorn fkar upp sig,
så de blev inget me de!
idag så har jessica haft en underbar dag i skolan,
hon hade musik sista timmen & den va helt underbar :)
sen så va hon me mig en stund, jesper va även med lite!
vi åkte till centrum & käkade pommes, göttan's de.
sen åkte jag hem, mste plugga :((
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
syster, de finns inte ord för hur mycket ja älskar dig.
du är värd guld för mig, & mycket mycket mer,
allt vi gått igenom tillsammans, de är helt otroligt
med dig klarar ja allt, verkligen allt.
du & jag
jag & du
jessica & sanna
sanna & jessica, tillsammans kan vi gå igenom precis va som helst!
de är med dig jag är som starkast,
de är med dig ja mår som bäst,
med dig ja kan va mig själv.
utan dig, va skulle ja gjort då?
det är du som fått mig på fötter igen,
när allt vart som sämst.
det är du som fått mig le igen.
jessica syster eriksson,
jag skulle kunna offra mitt liv för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0