valborg.

härlig kväll igår!   på majbrasan så började det regna så vi tänkte att vi skulle grilla hemma hos ngn :s  men det gjorde vi INTE ^^  vi sprang ner till vattnet och grillade på en engångsgrill  det var jätte myyyys!
sen kom nattugglevandringen ;o   jag höll i en cider så jag la den i ficka jätte fort och bah vi grillar bara :P   haha
sen skulle vi försöka tända på den stora grillen men det gick inte för vi hade ingen täntar vätska!  haha  den det gick ett tag :P   sen var våra tändare slut!  så jag ringde micke dom var nästan vid oss då fulla så klart men vi fick en tändare av jejja :P   aja så gick vi tbx till elden och de dansade och hade kul :P  haha
sen packade vi ihop vid 12 typ  och gick en bit och mötte jejja och sandra och marcus så jag snackade lite med marcus :P    sen sprang han  iväg till dom andra som hade börjat och gå :P så jag stog kvar med jejja och snadra :P (och issi,jeppe,carro,alicia,klara)<3    sen åkte vi hem och det hände inte liten sak *host* issa slog mig med en grej i huvudet så jag har en bula *host*    hahah sen åkte vi till centrum och jag ville ha en KORV :P   så jag köpte en :P kl typ 12 på natten^^  ofte det var öppet till 3 ;O   asso det var de! :P
sen åkte vi hem och jag somnade direkt nästan VÄRD DAG!   den bästa på länge :P<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0