auswitch

jag känner att jag inte har så mk tid till att blogga längre,  fast jag ska skärpa mig, men igår så va jag alicia och jesper och carro på folketshus och lyssnade på en gubbe som berättade hur det var på auswitch, som han då har överlevt, och på ngt sätt lyckats rymma, från dödsmarschen
det var riktigt spännande att lyssna på,   och hans historia var lite romantisk också, fast det ockar inet jag berätta om nu för jag har fullt upp med att hålla ögonen öppna ;)


och idag var jag på konfermation, det är jätte många i våran grupp som har slutat, men vi överlever utan dom :D
och micke sa att han skulle hämta mig kl 7 när det slutade och han kom 20 över 7!  så jag fick stå på kyrkogården helt själv och frysa ihjäl ;o
SNÖ :/


imårgon ska jag åka till min saknade sebastian :)

fast nu funderar jag på att sova så jag kommer upp imorgon =) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0