födelsedagskalas

godmorgon,  vaknade kl 7 :)  gick upp och fixade mig så nu är jag klar.  snart iaf :D
ah litte dum alicia är då...
jag smsade henne kom till mig 5 över (kl va 07:37)
så svarade hon,   fem över vad?
uuh vd dum(A) ^^    men iaf vi ska filma i 3 timmar idag ^^




igår hade jonathan kalas och när jag kom hem efter ha skrämt dom i skogen så va jag så trött så jag kollade på one tree hill lite sen somnade jag^^

det var 1 kille han va jätte kaxig!  han höll på som fan!   så när det var hans tur att gå in i skogen vågade han inte! haha
så ja vi lyckades...   MINNEN   jag issi jesper alicia,  haha fast det blev lite epick ändå^^ 
men nu ska jag packa ner lite saker som ska med :D   
får blogga sen kyyyssss

Kommentarer
Postat av: Carro

var inte jessica med?

2010-11-17 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0