grattis jonathan"!<3

godmorgon,   idag fyller min lille bror år,  så dom väckte mig kl halv 7, åt tårta och han öppnade paket,  av mig fick han gå på bio nya harrypotter :)  han ÄLSKAR harry potter,   så fick han harry potter spel och en mobil och harry potter gubbar, ellr ngt sånt :)
men nu sk ajag ta och platta håret och bära mig av till skolan, som idag kommer va en låååååååååång dag =(
vi får se om jag överlever för jag är sååååååååååååååååååååååååååååå hääääääääääääääääääär trött.

men men efter skolan blir det kalas, dom ska skrämmas (A)    haha     då får gå in i en skog LÄSKIG SOM FAN, så ska vi va där och skrämmas :D
men nu måste jag göra mig klar :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Idag blir det att köpa objektiv :P hihi

2010-11-16 @ 08:55:18
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0