harry potter 7

hej,   idag i skolan filmade vi i 3 timmar (våran lilla film) blev lite ''epic''   men vi blev klara i tid :) mamma hämtade mig efter skolan, för jag och jonathan skulle se hatty potter 7 :)    eftersom han fyller år. vi kom dit kl 2 och filmen började kl 3, så vi åt på mc först. filmen va bra, jonathan va lite rädd, men jag ryckte till ngra gånger jag med.^^
efter det tog vi bussen hem drygt enligt mig men han tyckte att det var kul :S

nu är jag hemma har nyss duschat och ska se klart på one tree hill =)    om ingen har märkt de så kollar jag på typ ett avsnitt om dagen MINST :D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

tack, va gör du då?

2010-11-17 @ 21:48:38
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0