it made my day

mådde inte bra idag ;(   usch säger jag bara hade/har så ont i halsen att jag inte kan äta, eller knappt böja på huvudet man jag lyckades en dag i skolan ändå :)   imorgon sk ajag och jesper stå i köket ^^  missar idrotten men det blir jesper glad för^^
det som gjorde min dag var: jag och jesper satt i cafeterian med jessica och izza (jessica och izza stod i cafeterian^^)   jag och jesper satt på en varsin stol så frågade jesper vart fan är carro?
så sa jesssica ganska tyst men hon kommer ju där,  men det hörde så klart inte jesper  så carro smög fram till honom och drog undan stolen han satt på så han ramlade ner på golvet! haha.

nu ska jag ta och skriva vidare på min lilla uppsats i no :/




dagens bejb kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH jag är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST:D

2010-11-08 @ 22:05:49
URL: http://kanskecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0