stan med dom bästa<3

numåste jag blogga snabbt som bara den.'

jag hann ju inte blogga igår, va på stan med alicia och carro kom hem och va jätte trött så jag kollade lite på one tree hill sen somnae jag jag.


men på stan så började vi med att köpa skor, och provade massa fula skor, sen gick vi in till bergvik :w
kollade lite kläder, och sånt jag köpte lite nytt smink och en body lotion,
(bilde sen)
sen åkte dom runt i en kundvagn? ;o
så åt vi på mc :D  
carro satt och hölll på ganska mke att hälla MASSA peppar i sin sötsura sås till chikennugets,
så när jag va inne på gina, så kom det en gubbe och sa till carro ''jag satt breve dig på mc och det var inte trevligt!''
carra bara, ''men då satt du breve dom med''
guben ''ja, men vissa ville ha mer uppmärksamhet än andra''
hahahahahahhahaha jag trodde jag skulle dö inne på gina^^
men nu måste jag iväg ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0