dåligt eller bra?

fick sluta tidigare idag så jag har tid på mig att ta mig till konfan^^
håltimmen idag var VÄRD! jag sov (A)
nu ska jag hitta en dagens bekb. och han är bejb för sin kommentar^^
bara så att alla vet så hatar jag snö det är så ovärt lixom
5 dåliga saker.
1.kallt
2.blött
3. kan bli slask
4.måste ha mke kläder.
5. mer förkylnigar

5 bra saker
1.julen
2.mysigt
3.sitta inne hos den man älskar och mysa :W
4.kommer inet p åmer
5 kommer inte på mer




så efter som jag kom på mer än 5 saker på dåligt (skrev inte alla) och bara 3 saker som va bra så betyder det att jag inte gillar vintern så mke.
jag hade gillat det om det var varm snö

men nu måste jag åka iväg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0