bara skriver av mig lite :S (godnatt)

usch jag är jätte trött ;o
ska ta  och sova lite, så jag inte har så ont i huvudet imorgon, ska ju till skolan :/

som ni vet har ju jag hatat jesper alicia och carro en heldel, dom gar fått mig somna gråtades dom han sårat mig extremt mke.

nu fick jag ett sms av jesper som det stod

hej, jessca. :) jag vill bara säga förlåtoch att jag ångrar allt som har hänt<3:( och hoppas att du kan förlåta mig, för jag kan inte se mitt liv utan dig. för du är min bäste vän. du är en sån som alltid ställer uppför mig. och jag har haft tur som har fått en vän som du.:) och jag vill att våra minnen ska kommas ihåg.
och alla minnen som väntar oss.
jag hoppas du kan ta emot mitt förlå! :(  från din bäste vän jesper<3 :)



usch det var jätte gulligt sagt. men allt det ni sa och gjorde utan ett ända förlåt eller ngn tröst alls, ni bara lätmin va mig va helt själv. då blir jag rädd för att det ska hända igen rädd för att bli sårad,  för det klarar inte jag.  jag har så många kompisar som behöver mig nu, jag sätter dom för mig själv så snart går jag sönder jag behöver mina vänner utan att ni ska dissa mig kasta ner mina saker på golvet och bara va så himmla elaka jag klara inte hur mke som hellst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0