i min rosa bubbla

innan jag lägger mig så moste jag bara blogga om det här!



''i min rosa bubbla''

Vem vill vara med på Mest Aktiva listan?

Är det någon av er som vill veta hur man gör för att komma med på Mest Aktiva listan? Vet att det är jätte många som skulle vilja vara med där så jag tänkte hjälpa er och förklara hur det funkar. Ni som är intresserade kan mejla mig, min mejl finns till höger.

Förstår inte varför dom andra som är med på den listan inte har berättat för er hur dom gör för att komma med där. Ganska taskigt tycker jag men dom är väl rädd att era bloggar ska ta deras plats. Det är tur att jag är världens snällaste som ställer upp att hjälpa er ^^



(det svarta)
för det första så har ''frida hjärta kevin'' skrivigt och förklarat det bra..   sen är det en annan tjej som dissar hennes blogg det gillas  (länk)



och du frida?  sandra spammar ut massa frågor  tex som  vad gör du? osv..    jag och min kille hade gjort en blogg till min nalle!  och där fick jag en kommentar av henne ''hur har helgen varigt'' -___-


tack för mig

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket söta du! Skönt att jag inte är ensam om att tycka det! :D <3

2010-10-10 @ 22:53:03
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0