lång dag på stan

hemma från stan och en lååång ute dag med den bästa sanna,  som sagt vi hade mycket att prata om och vi hade riktigt kul :D köpte ett par vita och svarata tights :D   och en tröja =)
när vi satt på mc och frös sönder så satt vi och prata och osv, så smasade sanna sin pappa och frågade han om han kunde kolla buss till oss, som skulle gå via gunnaskär. men han var inte hemma så vi satt kvar. efter 2 min kom den bussen båda kollade på varann och sa ''SPRING!''  så sparng vi foort som fan=)  men vin hann :D
när vi kom hem så va vi enliten stund med krille nicke och mattis.
och nu ja då ligger jag här och är så extremt trött så jag får ta en snabb dagens bejb idag om jag orkar.
imorgon är det en kille här på blogg.se som är vinnaren (har redan valt ut en som va med i tävlingen =))

minnen på bilden! <3 (L)












hade matta prov iadag också,  HOPPAS DET GICK BRA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0