min dröm om fritt vilt 1

godmorgon alla söta och inte söta. ;D
nu sitter jag och bloggar och sebbe borstar mitt hår :D
ah inatt drömmde jag om filmen vi såg igår,   fast min dröm var rolig :S  

det var jag, josef, fabian och sist men inte minst sebbe
va va i det där hotellet så kom göbben och slog josef i huvudet med den dära yxan eller ngt liknande, då sa josef ''forstsätt åhh jag tänder på smärta''
då blev göbben ledsen och skulle döda fabian men just då skulle fabian kittla mig så då missade göbben fabian^^
sen gick jag och sebbe ner i det brännda rummet och när vi hade kollat runt i rummet så gick bvi ypp igen, och där satt josef och fabian i en soffa och i andra soffan satt göbben och dom skrattade alla 3 ;o

l
l
l
l
V






visst var den bra(A) :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0