this morning

godmorgon för dom som vaknade nu och godmiddag för alla andra :D  idag väckte jag sebbe vid kl 8 :P
kände att jag behövde det :)
vi gick upp och fixade oss, eller jag jag fixade mig och han kollade på.
sen kom fabian.
så vi spelade lite haha.    jag spelade iaf peggle :D
sen gick vi ner till myway och köpte monster, eller ja sebbe fick pengar av mig att köpa det åt mig jag är för liten (A) kände att lite bilder från mitt sommarlov skulle få mig på lite bättre humör eftersom det är ganska kallt ute.

haha vad tjock jag ser ut.  men riktigt så tjock är jag inte, men nästan (A)

Kommentarer
Postat av: simone

SöndagsMooorning snygging! Hur är det med dig? :P

2010-10-10 @ 09:44:17
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0