live sändning av sitt självmord medans andra bara satt och tittade på.

asso fyfan.  jag kollade runt på msn vilka som var inloggade osv så var det en som hette på msn (som privar medelande)    ''för er som missa killen som hängde sig live'' så var det en länk på videoklippet
den stackars killen har sänt sitt eget självmord live via nätet och att folk suttit på flashback och hejat på honom, gett honom råd och önskat honom lycka till. Sen har samma idioter suttit och tittat på bilder som killen lyckas få upp via nån slags sida och sin cam när han tar en datorkabel och hänger sig i dörren i sin lägenhet. Va fan är det för fel på folk?   ni kunde ha hjälpt killen ist för att peppa honom

först när jag såg videon trodde jag inte att det var sant men när jag såg videon så märkte jag att det var sant, för man kan inte fejka så mke. både poliser och sjukvårdare.
så jag kollade runt på andra bloggar, då var det en bloggare som hade länkat kommentarerna från flackback forum (klicka på flachback för länk till alla kommentarer)om hur han skulle göra och bättre ideer att han aldrig skulle våga det han var för feg dom önskade honom lycka till  vad är det för fel på folket nu för tiden!



killen på min msn sa bara ''skaffa lite humor lillen''    HUMOR! jaghar humor när det gäller inte om sånt här.

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Vad roligt att du är med och tävlar! Önskar dig lycka till :)



Det där är hemskt. Hemskt folk det finns som peppar andra till självmord!!

2010-10-18 @ 18:04:58
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0