vänner föralltid skulle det va ja....

vänner föralltid? nej vänner gör int så här
ni vet precis vilka ni är och idag har ni sårat mig EXTREMT mke...
och allt började med att jag inte orkar gå på en bio för 120 kr och se en tecknad barnfilm som verkar så himmla ovärd.
igår när jag kom hem från skolan satt jag UTE och grät tills kl 9, jag skrek på mamma att jag hatade henne och att hon skulle gå och dö (ngt som jag ångrar att jag sa nu) jag bad er komma till ica och möta upp mig men det ända ni sa var ''nej vi orkar inte''
nu när ni 3 sitter hos ngn av er och smsar mig massa saker så jag känner mig ännu mer värdelös än vad jag är.
jag bad 2 av er att ringa mig efter skolan så jag kunde veta vart ni va ocg vart jag skulle gå efter som vi skulle VA.
men ingen ringde INGEN. sen smsade jag er och då sa ni nej vi kan inte gå på bio vi ska på konfa.
jag: men ska vi va då?
dom: nej vi ska på konfa....

sen fick  jag reda på att carro skulle med på eran konfermation, bara hon, jag skulle va kvar här själv.
jag ringde och va ledsen, men ni brydde er inte.
vad är det för vänner?  ibland undrar man..
och det här är inte allt.




Kommentarer
Postat av: Bella

finns alltid jessica <3333

2010-10-07 @ 17:51:09
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0