emma asmussen

ÄLSKADE SYSTER





emma asmussen
min andra halva mitt allt min syster!  den jag älskar mest!!

jag har inte träffat dig sen 24 juli på rixfm!    juli! det är fan snart oktober!!!  

jag saknar dig så enormt!   brukar tänka på allt vi gjort,


Allt började när jag flyttade till björkhagen, min mamma pratade med din mamma och vi bara stod där, efter ett tag så frågade du mig och vi skulle leka, jag sa jag direkt, då blev vi bästa vänner.

1 år senare fick VI vattenkoppor sammtidigt! <3   jag har aldrig vart sjuk och haft så kul som vi hade!  vi satt i ditt rum hos din mamma och åt glass chocklad glass, din mamma tog kort så skulle vi göra peas tecknet   haha du gjortde fel :D det var så gulligt!

allt vi gjort är så oslagbart!    men i 4 hände ngt med dig,  du blev förändrad och mobbade mig :(   men efter typ 3 månader slutade du och vi blev bästa vänner och det skulle vara föralltid!   men våra föräldrar tyckte inte det!   vi fick inte va på ett halv år vi var tydligen inte bra förvarann,  men vi klarade av det och vi va vänner ändå, du är ju min syster.. tänk när vi var blonda att typ 20 st frågade om vi var tvillingar..  men nu blev allt fel i din familj och du flyttade ifrån mig!  jag måste komma snart till dig syster! finns alltid för dig, och jag vet att du finns för mig!  :D  <333

allt vi har gjort är oslagbart<333



2000-2010  dom bästa åre i mitt liv :)<333   1 augusti 2000   till  27 juni 2010!   och mer ska det bli!!!!!<333





älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0