Lill flickan i stor stan ...

Lill flickan i stor stan Nu är jag påväg hem jag hann köpa lite kläder iaf:-D sen blev det lite karuseller! Pappa åkte med på en, den Läskigaste:O sen köpte jag en eric saade tröja och poster:-D<333333 tänkte köpa trosor också men så blev det inte^^ sen blev det eric saade! Han var underbara jag lägger upp bilder och kanske videoklipp om jag orkar. Det var 2 tjejer breve mig också som vi pratade med lite:-D dom tyckte jag var rolig för att jag gjorde miner hela tiden:-D sen kastade eric ut sin kavaj, alla började bråka om den. Men efter typ en kvart så började alla dela på den! Och jag fick en bit!!!!!:O:O<333333333333333 sen stod vi och väntade på honom och efter en halvtimme kom han ut och jag fick en autograf av honom! Och jag sa tack så sa han tack själv:-D:-D sen såg vi danny också han i emd, och Min älskade kurt walander, han rökte och prata i telefon^^ haha så sött^^ och nu sitter jag här i bilen med en redbull:-D/ världens lyckligaste tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0