lunnevi och en massa buss åkande

igår var det lunnevi...   lika tråkigt som vanligt!    men jag och carro försökte göra det så roligt som möjligt^^    vy rymmde till pekås och köpte dricka! hahah vad alla kollade på oss när vi åkte :D   sen hottade vi ett hus som vi blev inlåsta i -___-   och när vi väl kom ut så låste vi in massa andra :D  sen åkte jag hem  bytte om as snabbt gick ner te centrum och väntadep på bussen. när jag var i stan så fick jag vänta på en till buss   buss nummer 601 på plats F.
när jag kom fram i deje :S   så satt emma på en bänk!     sen gick vi runt och pratade osv,    sen kom frida hennes ''syster''    hon bor också där,   vi gick hem till dom och frida gjorde mat det blev jätte gott (Y)   sen skulle jag hem :(   men jag LOVAR jag kommer tillbaka till dig lil sis<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0