mysteriet på greveholm och träning (Y)

godmorgon alla extremt trötta,    hade alarm på kl halv 7  men tror ni jag gick upp eller? -__-
nej utan jag tog på snoz 10 sen 10 minuter igen sen en gång till sen blev kl 7.  så nu har jag lite brotttom!
nu gäller det bara att hitta kläder,  så jag får väll skynda mig en hel del!


IGÅR
måste bara blogga från igår,    jag åkte till träningen kl halv 5, träningen var inte så jobbig faktiskt inte så mke springa idag mer teknik och bra pass och sånt, en timme senare blev det fys träning,   mitt knä gjorde så himmla ont ;o    (sprang 2,5)    sen blev det lite styrke träning.  så jag har lite träningsvärk i magen.....
sen fick jag cykla hem i full fart springa in i duschen och ta en snabb dusch. för efter det skulle jag va med alicia och jesper,  och dom hade sagt att jag skulle skynda mig som fan.   sen åkte jag och alicia till min pappa, och mötte jesper där.
vi koplade in min dator och kollade på mysteriet på greveholm!   min favorrit film när jag var liten! <3
jag var seriöst besatt av den kan det nästan utan till!  men herregud jag måste gå..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0