shooppppinnng

först var drt skolan, sen fick jag speeda hem ta ett äpple sen dra te maja så cyklade vi jätte fort te hammarlunden/kyrkan/konfa.  
bi skulle skriva massa saker  som vi skulla te med på ett rymdskepp i 6000 år och kunna överleva där inne?   och massa sånt haha     så gjorde vi ler figurer  så sa han typ ''tänk att ni är gud beundra erat verk   sen vänder ni på det blunda  och slå på figurerna allat vad ni kan'' haha

sen blev det att speeda hem för att jag och alicia skulle te stan på en tjejkväll :)     en timme blev det bara, men det var kul! vi behövde det. men vi ska tillbaka till stan på tisdag för på måndga har jag träning.
lillflickan som har blivigt stor och fått sin mens skulle köpa bindor men vågade inte göra det själv så jag fick göra det åt henne haha.

så mötte vi även några i klassen gud vad fina kläder dom köpte (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0