övernattning och innebandy


jag har inte kunnag blogga har inte haft tid. 

men jag ska försöka ta det här så kort som möjligt.
igår så som alicia och carro hos mig (vi hade studiedag).  vi hade as kul drack te och åt popcorn hehe^^  och kollade på massor med filmer bland annat titanic ahhaha gud vad kul..   och ''kul med engelska''    var så bäst när man är övertrött    ''välkommen till my house här bor faktiskt jag, my cat den bor här med mig my dog lika så''      sååå bäst (Y)
vi somnade vid kl 6 typ, och vaknade vid 10  sen kollade vi på ännu mer film sen blev det match i forshaga med bästa laget

alla spelade riktigt bra (Y9   mini sanna (ida)  och ni andra 97:or var jätte duktiga! (Y)


vi vann med 4-2  

mål ett gjordes av bästa amanda
mål ett och 2 av alicia
mål 3 och 4 kommer jag inte ihåg vem som gjorde :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0