dagens händelse

nu är jag hemma från en stressigdag, i skolan fick jag redapå att det var träning så jag var tvungen att skynda hem och sen till träningen  vi var 5 st på träningen vi tränade mest skott :) sen fick jag ta en snabb dusch och sen gå till alicia oh jesper^^     vi spelae typ sims och bara chillade^^     men

dagen händelse:
när ajg ocg maja skulle cykla hem så skulle vi köra över vägen, och min nycklar låg PÅ väskan så jag tappade dom mitt på vägen....    så kom det en bil och körde ÖVER DOM!  bara en nyckel gick sönder:)    cykelnyckel  varre.      aja  men nu sitter jag här och pratar med sebbe (L)     och lyssnar på :D<33333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0